royaltiti logo
09121184030
صفحه‌اصلی
جستجو‌ملک
بلاگ
طرح هادی

خرید زمین در ایزدشهر:

اگر به دنبال یک آپشن سرمایه‌گذاری مطمئن هستید، خرید زمین در ایزدشهر انتخاب خوبی برای شماست.

املاک و مستغلات
قیمت
متراژ
اتاق-سرویس
نوع ملک
مطالب مرتبط

اگر به دنبال یک آپشن سرمایه‌گذاری مطمئن هستید، خرید زمین در ایزدشهر انتخاب خوبی برای شماست.

خرید زمین مخصوصاً در استان‌های شمالی برای خریداران غیربومی کار آسانی نیست. شاید فکر کنید بودجه کافی، تضمینی بر پیدا کردن یک زمین خوش‌قواره در بهترین نقطه از منطقه موردنظرتان باشد. ولی همه چیز به مقدار بودجه محدود نمی‌شود و معیارهای مهم دیگری هم وجود دارند که باید آن‌ها را لحاظ کرد.

یکی از مهم‌ترین معیارها در خرید زمین، توجه به آینده‌ی شهر یا منطقه است. درواقع خریدار ابتدا باید از چشم‌انداز منطقه‌ای که می‌خواهد در آن زمین بخرد، ارزیابی جامعی داشته باشد. هر چقدر پتانسیل توسعه‌ی یک منطقه بیشتر باشد، ارزش سرمایه‌گذاری بلندمدت در آن منطقه بالاتر خواهد بود. اگر به ماجرا از این زاویه نگاه کنیم، خرید زمین در ایزدشهر بدون تردید یک تصمیم هوشمندانه محسوب می‌شود. تصمیمی که به کمک آژانس املاک رویال تی تی می‌توانید آن را به بهترین شکل ممکن عملی کنید.

چرا در ایزد شهر زمین بخریم؟

ایزدشهر شهری ساحلی است که در مجاورت دریای مازندران واقع شده؛ این شهر از شرق و غرب به ترتیب با محمودآباد و نور هم‌جوار بوده و درواقع در میان این دو شهر قرار گرفته است. این موقعیت عالی جغرافیایی، به‌تنهایی می‌تواند دلیل محکمی برای خرید زمین در ایزدشهر از نگاه سرمایه‌گذاران باشد. ولی همان‌طور که گفتیم دلیل اصلی تمایز ایزدشهر به‌عنوان یک تارگت سرمایه‌گذاری، پتانسیل رشد آن است.

برخلاف قبل، نگاه خریداران مِلک در مازندران دیگر صرفاً به مناطقی مثل نوشهر، محمودآباد، نور و ... معطوف نیست. حالا رفته‌رفته نام ایزدشهر هم بر سر زبان‌ها افتاده و تقاضا برای خرید ویلا و زمین در این منطقه زیبا شدیداً افزایش پیدا کرده است.

مهم‌ترین دلایل و انگیزه‌های خرید زمین در ایزد شهر را می‌توان در موارد ذیل جستجو کرد:

قصد سرمایه‌گذاری

خرید یک قطعه زمین در هر منطقه‌ای از بهشت مازندران قطعاً یک سرمایه‌گذاری مطمئن است. ولی اگر می‌خواهید در جایی زمین بخرید که ظرف چند سال، ارزش آن با شیب تندتری رشد کند، ایزدشهر یکی از گزینه‌های شماست. البته فاکتورهای زیادی در میزان رشد ارزش یک زمین دخیل هستند؛ بااین‌حال ارزش املاک خریداری‌شده در مناطقی که استعداد بیشتری در جذب سرمایه دارند، معمولاً با سرعت بالاتری رشد می‌کند.

ساختن ویلا در ایزدشهر

حتی تصور داشتن یک ویلای شخصی برای سپری کردن اوقات فراغت زیبا و هیجان‌انگیز است. ویلایی که با اقامت در آن بتوانیم روزمرگی‌های زندگی و مصائب سکونت در شهرهای شلوغ را به دست فراموشی بسپاریم. شاید هم دیگر تحمل شلوغی و آلودگی هوا را نداشته باشید و بخواهید برای زندگی به یکی از شهرهای شمالی مهاجرت کنید. در چنین شرایطی شهرهایی مثل ایزدشهر که در مجاورت دریا قرار گرفته‌اند، گزینه‌های ایده‌آل‌تری به نظر می‌رسند.

بسیاری از افراد تمایل دارند در ویلایی سکونت پیدا کنند که با انتظارات و سلایق آن‌ها سازگاری کاملی داشته باشد. ازاین‌رو به جای خرید ویلای آماده ترجیح می‌دهند که ویلای اختصاصی خودشان را در ایزدشهر بسازند. انجام این کار، مستلزم خرید زمین در ایزدشهر است. زمینی خوش نقشه و قانونی که زیرساخت موردنیاز برای پیاده‌سازی ایده‌های خلاقانه آن‌ها را فراهم کند.

کسب‌وکار شخصی

آیا مدت هاست که فکر راه‌اندازی یک کسب‌وکار شخصی را در سر دارید؟ در این صورت با خرید زمین در ایزدشهر می‌توانید ایده‌هایتان را عملیاتی کنید. این ایده می‌تواند پرورش پرندگان و آبزیان، پرورش گل و گیاه، زراعت یا تولید انواع میوه باشد. ضمناً شما می‌توانید با خرید زمین و اجاره دادن آن به متقاضیان، بدون هیچ دردسر خاصی یک منبع درآمد ماهانه‌ی عالی برای خودتان ایجاد کنید.

خرید زمین در ایزدشهر و نکاتی که باید بدانید

اگر قصد دارید در ایزدشهر زمین بخرید، نکاتی وجود دارند که توجه به آن‌ها خالی از لطف نیست:

ü    اگر هدفتان ساخت ویلاهای مسکونی در مقیاس گسترده است، باید در جستجوی خرید زمین شهرکی در ایزدشهر باشید.

ü    قیمت زمین در ایزدشهر در مناطقی که فاصله کمی تا ساحل دریا دارند، معمولاً بیشتر است. اگر ساحلی بودن زمین، برایتان یک اولویت نیست آنگاه می‌توانید نسبت به خرید زمین جنگلی اقدام کنید.

ü    پروژه‌های تجاری و تفریحی زیادی در ایزدشهر در حال اجرا هستند و بسیاری از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده‌اند. اگر هدفتان اجرای پروژه‌هایی از این قبیل است ابتدا اطمینان حاصل کنید که زمین موردنظر، مجوز کاربری لازم را داشته باشد.

ü    زمین‌های بسیار ارزان، گزینه‌های خوبی برای خرید نیستند. اکثر این زمین‌ها یا مشکل قانونی دارند یا فاقد مجوز کاربری هستند. ارزان بودن، هرگز نباید دلیلی برای یک سرمایه‌گذاری بد و زیان ده باشد.

ü    خرید زمین در ایزدشهر یا هر شهر شمالی دیگر باید با در نظر گرفتن شرایط و اهداف خریدار انجام شود. بنابراین به جای اقدامات عجولانه و چشم‌بسته بهتر است این موارد را با مشاوران معتمد در میان بگذارید. تجربه، زبدگی و صداقت سه خصوصیت بارز مشاوران رویال تی تی هستند. خصوصیاتی که به‌واسطه آن‌ها شما عزیزان را به سوی انجام یک معامله سودمند و مطمئن رهنمون می‌سازند.

با آگاهی کافی نسبت به خرید زمین در ایزدشهر اقدام کنید

آیا با فرایند خرید زمین در ایزدشهر و چم‌وخم این مسیر آشنا هستید؟ آیا می‌دانید از کجا باید شروع کنید؟

حالت مطلوب این است که با حداقل بودجه و صرف کمترین زمان به فهرستی از گزینه‌های مناسب دست پیدا کنید. در این بین اهمیت عامل زمان را دستکم نگیرید. در شرایطی که بنا به دلایل مختلف، قیمت زمین هر روز بالاتر می‌رود، حتی ساعت‌ها و ثانیه‌ها هم می‌توانند تعیین‌کننده باشند.

برای خرید زمین در شمال، هیچ راهی مطمئن‌تر از به‌کارگیری مشاوره‌ی کارشناسان حوزه املاک نیست. کارشناسانی که بتوانند از طریق نیازسنجی و در نظر گرفتن بودجه شما مناسب‌ترین گزینه‌های خرید را پیشنهاد دهند. این همان زمینه‌ای است که مشاوران رویال تی تی در آن تخصص دارند. آن‌ها با استفاده از سال‌ها تجربه ارزشمند خود، شانس شما را برای پیدا کردن زمین ایده‌آلتان به حداکثر می‌رسانند.

فرقی ندارد که دغدغه اصلی شما برای خرید زمین در ایزدشهر چه باشد. محدودیت بودجه یا هر مسئله دیگری! به کمک مشاوران املاک رویال تی تی می‌توانید هر گرهی را باز کنید. پس همین حالا از طریق برقراری تماس با ما و دریافت مشاوره خرید زمین در شمال، گام اول را محکم و مطمئن بردارید.