royaltiti logo
09121184030
صفحه‌اصلی
جستجو‌ملک
بلاگ
طرح هادی

خرید زمین در رامسر:

خرید زمین در رامسر می‌توانید یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری باشد در این امر رویال تی تی با پیشنهاد بهترین زمینهای مسکونی سنددار با جواز ساخت همراه شما خواهد بود .

املاک و مستغلات
قیمت
متراژ
اتاق-سرویس
نوع ملک
مطالب مرتبط

با خرید زمین در رامسر می‌توانید تکه‌ای از بهشت را به نام خودتان بزنید! چنین ادعایی شاید در نگاه اول کمی اغراق‌آمیز به نظر برسد؛ ولی اگر عمیق‌تر نگاه کنیم می‌بینیم که پر بیراه نیست.

رامسر که به عروس شهرهای ایران شهرت دارد، گزینه‌ای عالی برای خرید زمین است. گزینه‌ای که با انتخاب آن اجرای سناریوهای مختلفی را می‌توان برنامه‌ریزی کرد. سناریوهایی که هر کدام از آن‌ها به هدف، ترجیح و روحیات شما بستگی دارد. آیا در انتخاب شهر جهت سرمایه‌گذاری روی زمین مردد هستید؟ خرید زمین در رامسر همواره در سبد پیشنهادی رویال تی تی جایگاه ثابتی دارد. بنابراین بد نیست که به این پیشنهاد نگاه ویژه‌ای داشته باشید.

چرا در رامسر زمین بخریم؟

افرادی که نسبت به خرید زمین در رامسر اقدام می‌کنند، این کار را با اهداف مختلفی انجام می‌دهند. ازجمله متداول‌ترین این اهداف عبارت‌اند از:

1. اقامت در ویلای شخصی

بخش عمده‌ای از خریداران زمین قصد دارند در آینده‌ای نزدیک، فرایند ساخت‌وساز ویلا یا ساختمان شخصی خود را در آن آغاز کنند. این اقامتگاه شخصی می‌تواند محلی برای اسکان موقت (در ایام فراغت) یا جایی برای سکونت دائم (به‌واسطه مهاجرت) باشد.

هدف هر چه باشد، رامسر مکان ایده‌آلی برای تحقق آن است. چراکه در کنار برخورداری از طبیعت بی‌نظیر، شهری توسعه‌یافته بوده که از نظر امکانات رفاهی در سطح بسیار خوبی قرار دارد. مجموعه این ویژگی‌ها رامسر را به مکان مناسبی برای اقامت تبدیل می‌کنند. البته شاخص توسعه‌یافتگی شهر شاید برای همه خریداران زمین، اهمیت یکسانی نداشته باشد. ولی چنانچه هدفتان از ساخت ویلا، اقامت دائم است احتمالاً اهمیت بیشتری برای این موضوع قائل می‌شوید.

ناگفته نماند که ساخت ویلا در رامسر صرفاً با هدف استفاده شخصی صورت نمی‌گیرد. بلکه بسیاری از افراد با اهداف تجاری و قصد فروش ویلا در آینده، اقدام به خرید زمین در رامسر می‌کنند.

2. سرمایه‌گذاری

برخی افراد فقط با هدف یک سرمایه‌گذاری مطمئن و بی‌دردسر تصمیم به خرید زمین در مازندران می‌گیرند. آن‌ها توانایی یا قصدی برای ساخت ویلا ندارند و تنها به دنبال یک انتخاب کم ریسک هستند. انتخابی که ضمن حفظ سرمایه فعلی‌شان، رشد چشمگیر آن را در مدت‌زمان مشخص تضمین کند.

اگر شما هم جزء همین دسته از خریداران هستید، نباید فرصت خرید زمین در رامسر را ساده از دست بدهید. روند صعودی و فزاینده تقاضای خریداران، زمینه مساعدی را برای رشد قیمت زمین در رامسر فراهم می‌کند. این بدان معناست که حتی با خرید یک زمین کوچک می‌توانید انتظار وقوع اتفاقات خوبی را در آینده داشته باشید. شرایط بازار املاک و میزان تقاضا، ارزش و قیمت زمین شما را به‌طور پیوسته بالا می‌برند؛ در این سناریو مثل یک سپرده‌گذاری سودآور، نیازی به انجام هیچ کاری از جانب شما نیست. حتی اگر زمینتان را به امان خدا رها کنید، باز هم ظرف مدت کوتاهی، ارزش آن به شکل چشمگیری رشد می‌کند.

مطمئناً می‌دانید که استعداد افزایش قیمت زمین و مِلک در مناطق مختلف رامسر، متفاوت است. پس در اینجا یک سؤال بزرگ مطرح می‌شود و آن این است که کجای رامسر زمین بخریم؟ کارشناسان املاک رویال تی تی، مشاوران خوبی برای پیدا کردن جواب این سؤال مهم هستند.

3. کسب درآمد

رامسر زیبا با آب‌وهوای مطبوع و خاک حاصلخیز، کسب درآمد از طرق مختلفی را امکان‌پذیر می‌سازد. اگر به دنبال آغاز یک بیزینس شخصی در شمال هستید، خرید زمین در رامسر گام بلندی در راستای تحقق این هدف است. تولید گل و میوه، کشاورزی، پرورش حیوانات و آبزیان، تولید عسل و ... تنها چند نمونه از ایده‌هایی هستند که می‌توانید به اجرای آن‌ها فکر کنید. ضمناً اجاره زمین در رامسر هم ایده خوبی برای کسب درآمد از طریق خرید زمین در این شهر است.

خرید زمین در رامسر و اهمیت بررسی جنبه‌های قانونی

بررسی شرایط قانونی یکی از مهم‌ترین نکات خرید زمین در رامسر است. نکته‌ای که علی‌رغم تأکید مکرر، باز هم آن‌قدر که باید و شاید مورد عنایت و التفات قرار نمی‌گیرد. بعضی خریداران بدون آگاهی کامل از کاربری یا سایر جنبه‌های حقوقی یک زمین، نسبت به خرید آن اقدام می‌کنند. این شتاب‌زدگی می‌تواند تبعات جدی زیادی در پی داشته باشد.

اولین نکته حقوقی در بحث خرید زمین در رامسر، توجه به کاربری آن است. کاربری زمین باید با هدف شما از خرید آن مطابقت داشته باشد. اگر به دنبال یک زمین کشاورزی یا صنعتی هستید، آنگاه خرید زمین مسکونی در رامسر، چیزی جز اتلاف سرمایه نخواهد بود.

نکته دیگر توجه به وضعیت سند زمین است. برخی زمین‌ها در رامسر و همین‌طور شهرهای شمالی دیگر دارای سند اوقافی هستند که علی‌رغم قیمت ارزان‌تر، گزینه‌های مطمئن و مناسبی برای خرید محسوب نمی‌شوند. گاهی هم ممکن است بعضی افراد با جعل سند، نسبت به فروش زمین در رامسر اقدام می‌کنند. بنابراین حصول اطمینان از اصالت سند و وضعیت آن برای خرید زمین در رامسر بی‌نهایت مهم است.

با توجه به توضیحات فوق اکیداً توصیه می‌شود بدون اخذ استعلامات لازم درباره زمین، هیچ قراردادی منعقد نکنید. البته بهتر است از همان ابتدا مسیری را برای خرید زمین انتخاب کنید که در آن با گزینه‌های مسئله‌دار مواجه نشوید. بزرگ‌ترین حُسن این کار، صرفه‌جویی قابل‌توجه در زمان و کاهش هزینه‌های غیرمستقیم شماست.

رویال تی تی مسیری امن و مطمئن را برای خرید زمین در رامسر در مقابلتان قرار می‌دهد.

چطور در رامسر زمین مناسب پیدا کنیم؟

برای خرید زمین در رامسر اولین ایده‌ای که به ذهن خطور می‌کند، مشورت با دوستان و آشنایان است. البته که آن‌ها هم می‌توانند اطلاعات خوبی را در اختیارتان قرار دهند؛ ولی این اطلاعات معمولاً آن‌قدر دقیق یا کامل نیستند که بتوانید با اطمینان بر مبنای آن‌ها تصمیم بگیرید.

بهترین راه برای پیدا کردن زمین مناسب در رامسر، مشاوره با کارشناسان حوزه املاک در شمال است. افرادی که به‌واسطه سال‌ها تجربه، علاوه بر مو، پیچش مو را هم می‌بینند! یک کارشناس زبده ضمن در نظر گرفتن همه متغیرها، می‌تواند جنبه‌های مختلف یک تصمیم را ارزیابی کند. هر چه دید واضح‌تری از چشم‌انداز خرید زمین در رامسر داشته باشید، در انتخاب یک زمین مناسب بهتر عمل می‌کنید.

احتمالاً به این فکر می‌کنید که چطور می‌توان به چنین افراد خبره‌ای دسترسی پیدا کرد؟ نگران نباشید! بهترین کارشناسان حوزه‌ی املاک شمال در رویال تی تی، آماده راهنمایی و پاسخگویی به پرسش‌های شما خوبان هستند. همین حالا با ما تماس بگیرید.