royaltiti logo
09121184030
صفحه‌اصلی
جستجو‌ملک
بلاگ
طرح هادی

خرید زمین در سرخرود:

خرید زمین در سرخرود، تصمیمی منطقی و آینده‌نگرانه برای سرمایه‌گذاری در مازندران است.

املاک و مستغلات
قیمت
متراژ
اتاق-سرویس
نوع ملک
مطالب مرتبط

خرید زمین در سرخرود، تصمیمی منطقی و آینده‌نگرانه برای سرمایه‌گذاری در مازندران است.

در روزهایی که نرخ تورم به شکلی افسارگسیخته بالا می‌رود، تبدیل پول نقد به دارایی ایده‌ای هوشمندانه تلقی می‌شود. آیا شما هم درصدد انجام یک سرمایه‌گذاری مطمئن و سودآور هستید؟ در این صورت احتمالاً هیچ حوزه‌ای به اندازه بازار املاک نمی‌تواند منافعتان را تضمین کند. وقتی صحبت از سرمایه‌گذاری در بازار املاک می‌شود، استان‌های شمالی مثل مازندران در صدر توجهات قرار می‌گیرند. واقعاً چه ایده‌ای بهتر از خرید یک قطعه زمین در مازندران؟

با وجود جهش محسوس تقاضا برای خرید املاک در مازندران همواره یک علامت سؤال بزرگ در ذهن خریداران وجود داشته است. در کجای مازندران زمین بخریم؟ تا مدتی قبل، در پاسخ به این سؤال، فهرست بلندبالایی از اسامی شهرهای معروف مازندران ردیف می‌شد. ولی طی چند سال گذشته، شرایط تغییر کرده و نگاه سرمایه‌گذاران به سمت گزینه‌های جدیدی چرخیده است. یکی از این گزینه‌ها شهر کوچک و زیبای سرخرود است؛ شهری که علیرغم وسعت نه‌چندان زیاد، شرایط مساعدی برای سرمایه‌گذاری دارد؛ این ویژگی باعث شده تا یکی از محورهای فعالیت آژانس املاک رویال تی تی، ارائه‌ی مشاوره خرید زمین در سرخرود باشد.

آینده؛ برگ برنده‌ی خرید زمین در سرخرود!

بزرگ‌ترین مزیت سرمایه‌گذاری در سرخرود، روند رو به رشد این شهر از لحاظ شاخص‌های توسعه است. با وجود اینکه همه شهرهای مازندران، گزینه‌های ایده‌آلی برای سرمایه‌گذاری هستند، ولی پتانسیل پیشرفت، سرخرود را به گزینه‌ای متمایز تبدیل می‌کند.

برخلاف بسیاری از شهرهای استان که خرید و فروش زمین و ویلا و همین‌طور اجرای پروژه‌های عمرانی در آن‌ها به نقطه اشباع رسیده، سرخرود فاصله زیادی با این نقطه دارد. این امر باعث شده که عرضه و تقاضا برای خرید مِلک در سرخرود، دارای تعادل نسبی باشد. بنابراین پیدا کردن زمین خوش‌قواره با قیمت مناسب در این شهر کاری به‌مراتب آسان‌تر است. البته باید توجه داشته باشید که قیمت زمین در سرخرود ظرف مدتی کوتاه، با رشد غافلگیرکننده‌ای همراه بوده است. بنابراین اگر مشتاق خرید زمین ارزان‌قیمت در سرخرود هستید، بهتر است سریع‌تر اقدام کنید.

با توجه به سرعت رشد توسعه‌ی سرخرود، تقاضا برای خرید زمین و ویلا در این شهر با شیب تندی زیاد می‌شود. این یعنی اگر همین امروز در سرخرود یک قطعه زمین بخرید، بدون تردید ارزش دارایی‌تان ظرف مدتی کوتاه شدیداً بالا می‌رود. فراموش نکنید که سرخرود یک شهر ساحلی بسیار زیباست. داشتن 13 کیلومتر نوار ساحلی، به‌تنهایی می‌تواند دلیل قانع‌کننده‌ای برای هجوم سرمایه‌گذاران به این شهر باشد. اتفاقی که به تشدید و تسریع روند ساخت‌وساز ویلا و مراکز تفریحی و تجاری در سرخرود منجر شده است.

قیمت زمین در سرخرود

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که توجه خریداران را به خود جلب می‌کند قیمت زمین در سرخرود است. به‌طور کلی بازار زمین در سرخرود نسبت به بسیاری از شهرهای دیگر استان مازندران، شرایط بهتری از نظر قیمت دارد.

همان‌طور که اشاره شد سرخرود در حال حاضر فاز رشد و توسعه را طی می‌کند؛ به همین دلیل و به‌واسطه وجود توازن نسبی بین عرضه و تقاضا، قیمت زمین در این شهر ارزان‌تر است. علی‌رغم این ارزان بودن، حتی زمین‌های سرخرود نیز تحت تأثیر جهش قیمت املاک در ایران بوده‌اند. کافی است که روند تغییر قیمت زمین در سرخرود را طی سال‌های اخیر بررسی کنید تا به این واقعیت پی ببرید. این امر بار دیگر، ضرورت سرعت عمل در تصمیم‌گیری برای خرید زمین در سرخرود را نشان می‌دهد.

مانند هر شهر دیگر، قیمت زمین در سرخرود هم به عوامل مختلفی بستگی پیدا می‌کند. در ادامه هر یک از این عوامل را معرفی کرده و توضیحاتی درباره آن‌ها ارائه می‌دهیم.

متراژ

هر چقدر متراژ زمین بالاتر باشد، طبیعتاً قیمت خرید آن هم بیشتر است. بااین‌حال خریداران حین ارزیابی قیمت کلی زمین، باید ببینند که خرید هر متر آن چقدر برایشان آب می‌خورد؟

منطقه

منطقه یکی از مهم‌ترین عوامل اثرگذار بر قیمت زمین در سرخرود است. سرخرود از شمال به دریای مازندران می‌رسد؛ بنابراین عجیب نیست که قیمت زمین در نواحی شمالی که به ساحل دریا نزدیک‌تر هستند، بیشتر باشد. اگر به دنبال منطقه‌ای ارزان‌تر برای خرید زمین در سرخرود هستید، زمین‌های واقع در بخش جنوبی گزینه‌های مناسب‌تری هستند.

موقعیت در بافت شهری

بدون تردید قیمت زمین در سرخرود در مناطقی که بخشی از بافت شهری هستند، بالاتر است. ولی حتی اگر بودجه‌تان برای خرید زمین در بافت شهری سرخرود کافی نباشد، کماکان می‌توانید به خرید زمین خارج از بافت شهر فکر کنید.

کاربری زمین

هدفتان از خرید زمین در سرخرود چیست و می‌خواهید چه استفاده‌ای از آن داشته باشید؟ اگر کاربری تجاری مدنظرتان است آنگاه ویژگی «پاخور» بودن تأثیر بسیار پررنگی بر قیمت زمین در سرخرود خواهد داشت.

به کمک رویال تی تی، با تدبیر و آینده‌نگری در سرخرود زمین بخرید

ویژگی بارز شهرهایی مثل سرخرود، داشتن مناطقی است که شاید در حال حاضر، دلیل یا انگیزه خاصی برای خرید زمین در آن‌ها وجود نداشته باشد. ولی همان‌طور که اشاره شد، شهر ساحلی و زیبای سرخرود با سرعت برق و باد در حال پیشرفت است. در حال حاضر هر روز اجرای پروژه مسکونی یا تجاری جدیدی در مناطق مختلف این شهر کلید می‌خورد. اتفاقی که هرچند امروز بیشتر در مناطق ساحلی و اطراف آن رخ دهد؛ ولی با توجه به حجم تقاضای خرید ویلا و زمین در سرخرود انتظار می‌رود به بخش‌های دیگر شهر هم گسترش پیدا کند. وقوع این اتفاق حتی برای زمین‌های خارج از بافت شهر هم دور از انتظار نیست. یادتان باشد گاهی فقط یک اتفاق یا تصمیم‌گیری می‌تواند ارزش قطعه زمین ارزانِ امروز را ناگهان چند برابر کند.

با این توضیحات واضح است که دریافت مشاوره از افراد مطلع، مهم‌ترین لازمه خرید زمین در سرخرود است. افرادی که ضمن اِشراف کامل بر ویژگی‌ها و قیمت زمین در سرخرود، در کنار ارائه پیشنهاد خرید از قدرت تحلیل برخوردار باشند. این قدرت تحلیل به خریدار کمک می‌کند که حتی با کمترین بودجه، یک سرمایه‌گذاری مطمئن و سودآور انجام دهد.

مشاوران باتجربه رویال تی تی برای خرید زمین در سرخرود در کنار شما هستند. همین حالا ضمن تماس با ما و توضیح شرایط و معیارهایتان، روشی اصولی را برای خرید زمین در پیش بگیرید.

آنچه یک سرمایه‌گذاری موفق را تضمین می‌کند، دسترسی به اطلاعات ارزنده و درعین‌حال درست و شفاف است؛ این اطلاعات را از رویال تی تی بخواهید!