مناطقی با بیشترین رشد قیمتی در شمال
blog image

سرمایه گذاری در ملک، به خصوص در شمال ایران در سالهای اخیر با استقبال زیادی مواجه شده و ارزش املاک در این مناطق همواره رو به رشد بوده‌ است. آب و هوا و طبیعت زیبا، مناسب بودن قیمت ملک به نسبت خانه مشابه در تهران و امکانات تفریحی و گردشگری گوناگون از دلایل رشد تقاضا برای مستغلات شمال این خطه هستند.

:بر اساس مطالعات اخیر، مناطقی که در مازندران بیشترین رشد قیمتی را در ۱۰ سال اخیر داشته‌اند عبارتند از

 

شهرستان نور، به خصوص منطقه سیسنگان و نور

.سیسنگان یک منطقه در شمال کشور ایران است که شامل جنگل و ساحل می‌شود. جنگل سیسنگان یکی از میراث‌های طبیعی کشور است. پارک جنگلی سیسنگان در 27 کیلومتری جاده نوشهر به نور و در کنار جاده اصلی و خط ساحلی نوشهر به رویان قرار دارد

شهر نور یک شهر نسبتاً کوچک و توریستی در مازندران است. این شهر در کنار دریای خزر قرار دارد و با توجه به رشد قیمتی همچنین داشتن جاذبه‌های گردشگری و آب‌وهوایی مناسب، برای افرادی که قصد خرید ویلا و سرمایه گذاری در شمال را دارند، گزینه ایده‌آلی محسوب می‌شود.

sisangan

 

شهرستان ساری، به خصوص منطقه بابلکنار و بابلسر

تنها یکسری از شهرهای شمالی به ساحل دریا راه دارند. در میان شهرهای ساحلی برخی توریستی‌تر هستند و خرید ویلای ساحلی در آنها طرف‌دارهای بیشتری دارد. بابلسر در شهرستان ساری از مشهورترین شهرهای ساحلی شمال برای خرید ویلا است.

 

شهرستان نکا، به خصوص منطقه نورده و نوشهر

جنگل نورده یکی از جنگل‌های زیبای استان مازندران است که در فاصله ۲۰ کیلومتری شمال شهرستان نوشهر واقع شده است. همچنین، در نزدیکی نورده، شهر نوشهر قرار دارد که شامل جاذبه‌های طبیعی و یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران است

در نزدیکی نوشهر شهرهای گردشگری مانند چالوس و نور قرار دارند که هرکدام مکان‌های گردشگری خاصی هستند

 

noshahr

 

شهرها و مناطق ذکر شده بیشترین رشد را در سال های اخیر داشته اند و برای سرمایه‌گذاری و یا حتی سکونت مناسب هستند. 

 

ثبت دیدگاه
دیدگاه ها