چرا در نوشهر ویلا بخریم
blog image

سفر، سرمایه‌گذاری و حتی مهاجرت از دلایل خرید ویلا در شمال‌اند. البته بسیاری هم سعی می‌کنند با یک تیر چند نشان بزنند و با خرید ویلا یا زمین در یکی از استان‌های شمالی به چند خواسته خود برسند. خرید ویلا در شهرهای استان مازندران مانند نوشهر در بین شهرهای شمالی بسیار پرطرف‌دار است. اما شاید از خود بپرسید چرا خرید ویلا در نوشهر اینقدر هوادار دارد؟

تفاوتی ندارد هدف شما از خرید ویلا در شمال داشتن یک مکان امن برای تفریح و استراحت است یا می‌خواهید سرمایه خود را افزایش دهید؛ در هر صورت نوشهر یک گزینه مناسب برای شما خواهد بود. برای آنکه بیشتر بدانید باید با این شهر زیبا آشنا شوید.

 

noshahr_villa

 

موقعیت مکانی نوشهر

یکی از مزایای شهر زیبای نوشهر نزدیکی آن به تهران است. از تهران تا نوشهر تنها ۲۰۶ کیلومتر یعنی حدود سه ساعت مسیر با ماشین فاصله وجود دارد. این موضوع در کنار موقعیت مکانی شهر باعث شده است تا نوشهر یک مقصد گردشگری عالی باشد.

نوشهر در بین دو شهر نور و چالوس قرار گرفته است و یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران است. همچنین این شهر از جنوب به جنگل‌های کوهستان البرز ختم می‌شود. به همین دلیل در نوشهر می‌توانید هر دو نوع ویلای ساحلی و جنگلی را بخرید و لذت ببرید. در نزدیکی نوشهر شهرهای گردشگری مانند چالوس و نور قرار دارند که هرکدام مکان‌های گردشگری خاصی هستند.

 

انواع ویلا در نوشهر

همان‌طور که قبلاً گفتیم نوشهر به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد بسیار محبوب است. شما می‌توانید انواع ویلاهای ساحلی، جنگلی و شهرک‌های زیبا را در این منطقه پیدا کنید. حتی اگر می‌خواهید ویلای خود را با سلیقۀ شخصیتان و آن‌طور که دوست دارید بسازید می‌توانید از خرید زمین شروع کنید.

این تنوع در نوع و قیمت ویلاها در نوشهر یکی از دلایلی از که افراد متفاوت با بودجه‌ها و سلیقه‌های متفاوت به نوشهر می‌کشاند. علاوه بر این نوشهر یک شهر پیش‌گام و روبه‌رشد در منطقه است و همین می‌تواند به رشد سرمایه شما کمک کند.

 

افزایش سرمایه با خرید ویلا

تفاوتی ندارد قصد شما از خرید ویلا در نوشهر سرمایه‌گذاری است یا می‌خواهید مکان امن خود را برای روزهای تعطیلات پیدا کنید در هر صورت انتخاب‌های زیادی در نوشهر خواهید داشت. اما در کنار تمام اینها رشد قیمت ویلا و زمین در این منطقه نشان می‌دهد خرید ویلا در نوشهر می‌تواند یک روش سرمایه‌گذاری خوب برای شما باشد.

به طور معمول برای هر سرمایه‌گذار مهم است که هزینه‌ای که می‌کند نسبت به چیزی که به دست می‌آورد ارزش داشته باشد. با توجه به قیمت‌های امروز بازار با خرید ویلا در نوشهر می‌توانید سرمایۀ خود را به ملکی ارزنده تبدیل کنید.

 

noshahr_villa

 

چرا نوشهر

خرید ویلا در نوشهر مزایای زیادی دارد و می‌تواند بسیاری از اهداف خریداران را تأمین کند. اما برخی از این مزایا از بقیه مهم‌ترند.

آب و هوای عالی و هوای تمیز: برای خیلی‌ها خرید ویلا در شمال یعنی فرار از آلودگی روزافزون کلان‌شهرها. اگر می‌خواهید منطقه‌ای را برای استراحت پیدا کنید خوب است به آب و هوا آن نیز توجه کنید. دمای هوای نوشهر به طور معمول مطلوب است البته مانند هر منطقه دیگری از شمال رطوبت هوا بالا است. هوای نوشهر به نسبت شهرهای مدرن پاک است که نکته مهمی در بالا بردن کیفیت زندگی است.

علاوه بر هوای پاک به دلیل اقلیم خاص منطقه زمین‌های حاصلخیز زیادی در این شهر وجود دارد و مهم‌تر از آن منابع آب کافی در شهر است. مشکل آب در بسیاری از استان‌های ایران باعث کاهش ارزش ملک در منطقه شده است و حتی ارزش ملک در استان‌های پرآب کشور را نیز افزایش داده است.

تنوع قیمت ملک در نوشهر: این موضوع برای افرادی با بودجه محدود مهم است. با داشتن بودجه محدود، خرید ملک در کلان‌شهری مانند تهران بسیار سخت است؛ در نوشهر اما تنوع قیمتی بالا یافتن ملک برای انواع بودجه ها و سلیقه ها را ممکن ساخته است.

امکانات رفاهی فراوان: نوشهر یک شهر پیشرفته در استان مازندران است. این شهر به عنوان یکی از مهم‌ترین بنادر اقتصادی و تجاری ایران شناخته می‌شود. به همین دلیل امکانات رفاهی زیادی نیز در شهر ایجاد شده است که هر روز در حال افزایش است.

موقعیت جغرافیایی: نوشهر هم به دریا و هم به جنگل نزدیک است بنابراین می‌توانید از مزایای هر دو استفاده کنید و البته تا پایتخت هم تنها ۲۰۶ کیلومتر فاصله دارد.

 

noshahr_beach

 

جاذبه‌های گردشگری: اگر خرید زمین در شمال برای شما به معنی استراحت و تفریح است، نوشهر انتخاب خوبی است؛ چراکه این شهر به چندین منطقه گردشگری زیبا و مشهور نزدیک است. از نوشهر تا پارک جنگلی و ساحلی سی‌سنگان و دریاچه ممرز فاصله کمی وجود دارد. علاوه‌برآن بندر نوشهر به خودی خود بسیار دیدنی است. سد آویدر و ساحل را هم نباید از قلم انداخت.

 

بهترین منطقه برای خرید ویلا

برای آنکه یک ویلا یا زمین عالی در استان مازندران پیدا کنید لازم است به نکات زیادی دقت کنید. شاید در نگاه اول تنها ظاهر زیبای یک ویلا به نظر کافی برسد؛ اما این تنها موضوع نیست.

اگر بهترین منطقه برای خرید ویلا را انتخاب کنید رشد سرمایه شما نیز بیشتر خواهد بود. بنابراین سراغ مناطق در حال رشد با آینده بهتر بروید. البته سلیقه شخصی و هدف شما از خرید نیز فاکتورهای مهمی برای انتخاب منطقه مناسب هستند.

برای خیلی‌ها خرید یک ویلای روستایی زیبا جذاب‌تر از یک ویلای لوکس و مدرن است. در نهایت اگر قصد استفاده کردن و لذت بردن از ویلای خود را دارید در کنار مزایای رقابتی سلیقه خود را هم در نظر بگیرید تا بعداً پشیمان نشوید.

عواملی که خوب است قبل از خرید به آن توجه کنید شامل دسترسی منطقه، امنیت، ارزش ملک، امکانات رفاهی و البته در نهایت قیمت ملک است. قبل از خرید حتماً منطقه را به‌خوبی بررسی کنید. برای انتخاب بهتر می‌توانید از مشاوره افراد حرفه‌ای در رویال‌تی‌تی کمک بگیرید تا با توجه به میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید بهترین مکان را انتخاب کنید.

در نوشهر شما هم امکان خرید ویلای جنگلی را دارید و هم ویلای ساحلی. قیمت خرید ویلای ساحلی معمولاً بیشتر است؛ اما از طرف دیگر امکان رشد بیشتری هم دارد. همچنین به نظر می‌رسد ویلاهایی که در شهرک‌ها قرار دارند به دلیل امنیت بالاتر طرف‌دار بیشتری هم دارند.

ویلا یا زمینی که می‌خرید قرار است به حفظ سرمایه و البته رفاه شما کمک کند پس بهتر است قبل از خرید همه چیز را بررسی کنید و اولویت‌های خود برای خرید یک ویلا را تعیین کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. خرید ویلا در استان مازندران و به خصوص شهرهای زیبا و پیش‌گامی مانند نوشهر بسیار محبوب است.

 

دیدگاه ها