جذاب ترین دیدنی های نمک آبرود
blog image

نمک آبرود، یکی از مقاصد محبوب گردشگری در استان مازندران، با جاذبه‌های طبیعی و تفریحی خود، هر ساله گردشگران زیادی را جذب می‌کند و مکانی مناسب برای یک سفر خاطره‌انگیز و پر از هیجان است که می‌تواند لحظات خوشی را برای شما به ارمغان بیاورد.

در این مقاله به معرفی جذاب ترین مکانهای دیدنی نمک آبرود میپردازیم:

 

۱. تله‌کابین نمک آبرود

تله‌کابین نمک آبرود یکی از جذاب‌ترین تفریحات این منطقه است که با دو خط، شما را به قله‌های مدوبن و دیوحمام می‌رساند. این تله‌کابین در جنوب شرقی نمک آبرود واقع شده و مسافران می‌توانند از مناظر زیبای جنگل و دریا لذت ببرند. برای دسترسی به تله‌کابین، می‌توانید از جاده چالوس به سمت نمک آبرود حرکت کنید و پس از ورود به شهرک توریستی نمک آبرود، به سمت ایستگاه تله‌کابین بروید.

 

tele

 

۲. پارک جنگلی

پارک جنگلی نمک آبرود با مساحتی حدود ۲۰۰ هکتار، مکانی ایده‌آل برای دوستداران طبیعت است. این پارک دارای درختان کهنسال و بکر است و مسیرهای پیاده‌روی زیبایی دارد. برای دسترسی به پارک، از جاده چالوس به نمک آبرود رفته و در ورودی پارک توقف کنید.

 

namak-abrud

 

 همچنین بخوانید:

 بهترین و جذاب ترین شهرک های مازندران برای خرید ویلا

 

۳. آکوالیون نمک آبرود

آکوالیون یکی دیگر از جاذبه‌های دیدنی نمک آبرود است که شامل پارک دلفین‌ها و نمایش‌های آبی می‌باشد. این مکان برای خانواده‌ها و کودکان بسیار جذاب است. برای رسیدن به آکوالیون، پس از ورود به نمک آبرود، به سمت ساحل بروید.

 

آکوالیون

 

۴. سورتمه‌سواری

سورتمه‌سواری در نمک آبرود تجربه‌ای هیجان‌انگیز است که در آن می‌توانید با سرعت ۲۵ کیلومتر بر ساعت بر روی پیست‌های طولانی سورتمه حرکت کنید. این پیست در پایین مجموعه شهرک توریستی قرار دارد و نیازی به استفاده از تله‌کابین ندارد.

 

سورتمه‌سواری

 

۵. زیپ لاین

یکی دیگر از جاذبه های شهرک توریستی نمک آبرود، زیپ لاین قرار گرفته در ارتفاعات بالای درختان و کوههای منطقه است. یک تجربه هیجان انگیز و منحصر به فرد که اگر شجاعت آن را دارید حتما باید امتحان کنید. با  تله‌کابین خط دوم مسیر رسیدن به زیپ لاین را طی کنید و از هیجان استقبال کنید.

 

Zip-line

 

 همچنین بخوانید:

 ویژگی های ویلای لوکس و هزینه های ساخت

 

۶. پیست موتور چهارچرخ

برای علاقه‌مندان به هیجان، پیست موتور چهارچرخ نمک آبرود فرصتی عالی برای تجربه آفرود سواری در دل جنگل‌ها است. این پیست با مناظر طبیعی زیبا احاطه شده و می‌تواند لحظات پر هیجانی را برای بازدیدکنندگان رقم بزند. اگر تاکنون این سواری مهیج را امتحان نکرده‌اید، در شهرک توریستی نمک آبرود می‌توانید آن را تجربه کنید.

 

چهارچرخ

 

۷. پل معلق

پل معلق نمک آبرود یکی از جاذبه‌های منحصر به فرد این منطقه است که تجربه‌ای هیجان‌انگیز برای عبور از میان درختان و مشاهده مناظر طبیعی را فراهم می‌آورد. این پل، با ارتفاعی مناسب، امکان دیدن مناظر زیبا از ارتفاع را به گردشگران می‌دهد. برای رسیدن به این پل باید سوار خط دو تله کابین شوید.

 

pol-moalagh

 

۸. پینت بال

بزرگترین پینت بال جنگلی ایران را در مجموعه گردشگری نمک آبرود تجربه کنید. این تفریح هیجان انگیز و ماجراجویانه برای افراد بالای ۱۰ سال از ساعت ده و نیم صبح ارائه خدمات دارد.

 

paint-ball

 

۹. باشگاه تیراندازی

اگر به تیراندازی در رشته‌هایی مانند تپانچه و تیروکمان علاقه‌مند هستید، در سفرتان به نمک آبرود می‌توانید باشگاه تیراندازی بلوار صنوبر را امتحان کنید. ورود به این مکان برای افراد بالای ۱۲ سال مجاز است و شما می‌توانید از تفنگ شخصی‌ یا تفنگ‌های باشگاه برای تیراندازی استفاده کنید.

 

تیراندازی

 

۱۰. مجتمع پروازی

برای تماشای مناظر دیدنی نمک آبرود با چشم‌اندازی کاملا متفاوت، پرواز با پرنده‌های مختلف فرودگاه تفریحی نمک آبرود را امتحان کنید. این فرودگاه در ضلع شمالی شهرک تفریحی قرار دارد و در آن از هواپیماهای گلایدر و پاراگلایدر تا بالگرد، بالون، چتر، کایت و... وجود دارد. شما می‌توانید پرواز بر فراز طبیعت باشکوه نمک آبرود را با شرایطی ایمن در این مکان تجربه کنید.


پروازی

 

۱۱. پيست دوچرخه سواری بانوان

این پیست، تنها پیست جنگی بانوان در شمال کشور است که محلی امن و محصور برای ورزش بانوان به حساب می‌آید که بتوانند با پوشش راحت در آن به تفریح و دوچرخه سواری بپردازند. این پیست را میتوانید در اطراف پارک ساحلی پیدا کنید.


دوچرخه

 

نمک آبرود، یکی از محبوب‌ترین مناطق گردشگری استان مازندران، در فاصله کوتاهی از چالوس در مسیر تنکابن واقع شده است. منطقه نمک آبرود از پوشش گیاهی غنی و چشم‌اندازهای طبیعی زیبایی برخوردار است و شرایط اقلیمی مناسب آن در فصول مختلف سال به جذابیت های این شهر افزوده است.

همچنین نمک آبرود با ارائه طیف گسترده‌ای از امکانات تفریحی و رفاهی، شرایط مناسبی را برای اقامت گردشگران فراهم کرده است. این ویژگی‌ها باعث شده تا بسیاری از مسافران با اطمینان خاطر، این منطقه را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب کنند.

 

ثبت دیدگاه
دیدگاه ها